Projektas „Gera savijauta – raktas į sėkmę“ įgyvendintas. Sensorinė aplinka turi galimybę žengti koja kojon su naujausiomis technologijomis. Ji atliepia vaiko ar grupės įvairius edukacinius – akademinius, emocinius, elgesio – poreikius trimis būdais. 1. Integruota erdvė kiekvienam vaikui jo amžiaus/raidos grupėje. Vienintelis būdas pasiekti tvirtą visuomeninį bendrumą – patenkinti kiekvieno vaiko/mokinio poreikius, nepriklausomai nuo gebėjimų – matyti potencialą, o ne kliūtis. 2. Motyvuojantys ir prasmingi įrankiai, tinkama aplinka ir sąveika – tai faktoriai, kurie gali padidinti vaikų/ mokinių galimybes įsisavinti informaciją greitai ir sparčiai besikeičiančiame pasaulyje. Tvirti emociniai ryšiai yra pagrindiniai vaiko/mokinio stabilią psichinę sveikatą užtikrinantys veiksniai. 3. Savęs pažinimas ir savirealizacijos būdai. Socialinės ir emocinės kompetencijos sukuriamos per įdomią veiklą bei prasmingus ryšius tarp suaugusiųjų ir vaikų, kuriuose priimamos ir vertinamos emocijos, t.y. galimybė išreikšti savo emocijas, jausmus, padės vaikui ir jo aplinkai (šeimai, draugams) kurti pozityvesnius tarpusavio santykius, taigi, suteiks jam daugiau galimybių ateityje, jo socialinio ir ekonominio gyvenimo pasirinkimuose. Visa tai vaikai ir mokiniai ugdys lankydami grupinius ir individualius užsiėmimus, konsultacijas sensorinėje klasėje kartu su gimnazijos pagalbos specialistais, mokytojais, mokytojų padėjėjais.